3 Mart 2012 Cumartesi

Want It 2

Daha önce de alışveriş haftam geliyor diye beğendiğim bazı parçaları paylaşmıştım burda. Şöyle bir gezinirken bunlara rastladım, beğendim, ALIŞ VERİŞ HAFTAM GELİYOR! diye havalara bile uçtum. Eminim yanlarına bir çok parça eklenecek. Bunlar sadece ilk bakışta gözüme çarpan bazı parçalar.
Canım H&M o ceketler benim olacak! OLACAK DEDİM!

Canım Zara senin için de uzun siyah elbise geçerli.

Siz bakınıyor musunuz etrafa? Ne tarz şeyler beğendiğiniz? Fikirlerinizi paylaşın cillop gibi bir alış veriş listesi hazırlayalım bana :)

2 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

zara ve yargıcı da iki elbise beğendim...ikisi de harika ...mutlaka bak derim...
sevgier

ışıltoş dedi ki...

Bu postu hazırladıktan sonra pazar günü anneme hediye almak için çıktığımda farkettim ben de etraftaki zenginliği:) Zara ve Yargıcı'nın yeni sezonu kesinlikle efsane olmuş. Şu H&M alışverişimi hallediyim hemen oralara da uğrayıp gerekli hamleleri yapıcam:)