7 Mart 2012 Çarşamba

23. Ankara Fashion Week Merih Seymen Defilesi

Pazartesi akşamı benim aklımı alan defilelerden biri Merih Seymen defilesiydi. Tasarımlar, çizgiler, ahenk o kadar güzeldi ki gözlerimi alamadım. Bembeyaz bir koleksiyonla çıktı karşımıza. Belki de bu aralar gelinliklere fazla ilgi duymamdan kaynaklanmıştır bu hayranlığım, bilemiyorum. İnternette kendisiyle ilgili pek bilgi bulamadım açıkçası bu durum beni bir hayli üzdü. Ama ilerde ismini çok fazla duyacağımızdan eminim. İşte sizlere bol bol fotoğraf ve karşınızda Merih Seymen! :)



Normalde kabarık etekleri beğenirim ancak bu model gerçekten giymek isteyebileceğim şekilde tasarlanmış.


Bu fikir oldukça orjinal gelse de mankenin üstündeki duruşu çok da ilgimi çekmedi açıkçası. Göğüs altındaki detay güzel düşünülmüş ancak olması gereken gibi değil, pek hoş bir görüntü yaratmamış. Ancak göğüs kısmı oldukça güzel altı dar bir şekilde inerse çok daha şık olacağını düşünüyorum.

İşte ben bunu giyerim!

Önü kısa arkası uzun bu modelde kesinlikle ağzım kulaklarıma vardı:) Eldiven detayı ve tabiki hastası olduğum tüy detayları inanılmaz şık duruyor bence. Malum artık klasik modellerin dışına çıkıyoruz:) Ancak bu model bana çok tanıdık geldi. Daha önce uçuk pembesini görmüştüm etek kısmı aynıydı neredeyse ama tasarımcısını bir türlü hatırlayamadım.

Kim gökkuşağını üstünde taşımak istemez ki:)

ECE GÜRSEL!

Koleksiyonun en özel tasarımıyla çıktı karşımıza. Diğer mankenlerden oldukça uzun kaldı podyumda ve alkışları da aldı tabiki.

Mozaik detayı oldukça güzel kullanılmış.

Önden bakınca insan omuz kısmına pek alışamasa da arkadan omuzlar ve sırt dekoltesi toplu saçlarla gerçekten göz kamaştırıyor.





Bir Merih Seymen defilesi böyle geçti. İlerde kendisini sık sık görmek dileğiyle:)

Kapanışı bir soruyla yapıyorum.
Kimler yarın Marni at H&M için Gordion'da bakalım? :)

Hiç yorum yok: