10 Aralık 2011 Cumartesi

Burberry Festive Collection

İşin doğrusu Burberry çok da hayranı olduğum bir marka değildir. Evet bazen görüp aşık olduğum ürünleri olmuştur ama onların dışında fiyat hep abartı gelmiştir bana. Ama Festive Collection'ı kör olaydım da görmeyeydim belki o zaman kalbim bu kadar hızlı atmazdı:)
Allahım ne kadar güzelsiniz!



Her zaman her yerde cansın kırmızı!


Ve benim en az kullandığım hatta nerdeyse sevmiyorum diyebileceğim renk SARI. Nasıl bu kadar şirin olabilirsin? Sahip olmak istediğim tek sarısın sen. Yanındakiyle ilgili zaten konuşmuyorum:)
Merhaba 2012 BUNLARDAN İSTİYORUM!

3 yorum:

Fido dedi ki...

:) ben de çantalara bayıldım!!bonbon şekerleri gibiler :)

FidoLand

ışıltoş dedi ki...

Son fotoğraftaki sarı benim olmalı! OLMALI! :)

Adsız dedi ki...

Sarı çantaya bir talip daha! Ne güzel şey o öyle!!